按耐

不下一次有人跟我說: 唔, 你太露。 太露者, 不是衣著曝露, 而是鋒芒太露, 七情上面。

對於此提點, 我是意見接受, 但行動很多時還是照舊。不論是不屑、不安還是不滿, 我的眼睛總在出賣我。

比如很多時面對官僚或政客, 總難免流露出厭惡的眼神; 又或當面對著一個強如《竊聽者》主角般的對手, 又少不免會把心內的恐慌及懷疑流露出來。

今日小組討論後, 同事話我有點扯火, 見到我很易被’撻著’。我扯火, 有時是因為覺得我已經退避三舍, 人家還要咄咄逼人。 咁唔俾面, 我唯有繞個大圈還拖……… 但這是有問題的, 一來反映出我怕 confrontation, 二來繞個圈不會把事情道理說得明白。所以, 不妄語是必須持的一’戒’。

貪、嗔、痴三毒, 必需好好化解。

—————————-

有很多事情, 大家明明知道是’有嘢’, 但又在大圍面前扮無嘢, 背後又繼續 gossip……..

當事人, 自然有當事人的苦衷。或是名不正言不順, 或是顧全大局, 或是怕破壞關係、撕破了臉…….. 在這些時候, 國王新衣中的小孩如果出現, 不是童真, 而是幼稚。

因此, 對那些因各種原因沉默是金、按耐所感所想, 繼續做好個 show 的朋友們, 我只能說: 敬禮!

~ 由 sunfai 於 三月 20, 2007.

3 回應 to “按耐”

  1. 冇野嘛? 同一班父老扯火? 好漢不吃眼前虧。

  2. 我今晚同呀媽呻, 佢又話我啦, 話我唔夠[老油條], 叫我練[綿花掌]喎. 雖然我唔知幾時[老油條]係一種需要由父母傳授俾仔女既[美德], 但漸漸認同做人既最高境界係不聞不問但又要不動聲息證明自己存在又要唔好得罪人唔好令人難堪, 覺得練就此等神功, 對調理自己既身心, 真係幾重要…

  3. 凱文:
    無嘢, 投入討論, 係好事。

    李小姐:
    所以呢, 你話個「仁」字幾博大精深……… 有時, 砍拼真的要從身邊的人開始。

發表迴響

 
