勁歌: 十分十二吋

我相信, 我四五歲時就鍾意上阿Lam了, 後來知道我最親近的細叔也叫阿Lam,特別開心。當年他好像很多歌都是鄭國光填的, 用字都很靚, 編曲又多樣化……. 有些, 真的很有impact。

不要講他的慢歌了, 這首十分十二吋, 佢當年真係夠膽死係紅館走上走落一個人唱哂…….. 屈機。如果我有咩嘢會因為曾在DB工作過感到值得珍惜的, 就是原來阿Lam係DB仔。

好一個黃金年代。紙醉金迷。

~ 由 sunfai 於 五月 26, 2007.

3 回應 to “勁歌: 十分十二吋”

  1. 總感到黃金年代是過去式的,當時有實力的人必然食過夜粥,而且社會教多空間容納異類;若干年後,問問下一代,他們還有沒有黃金年代的指涉?

  2. 好經典既向每顆星致敬Medley呀!!!! 原來你都鍾意阿Lam, 我做左佢fans, 都有廿十幾年啦!!!!!!!! 最鍾意係誰人明白我最愛是誰敢愛敢恨阿Lam日記蝶變再生人活色生香同黃飛鴻主題曲, 係佢先唱得到架炸。我最近翻睇佢同張天愛廿幾年前拍的再生人, 正!!!!!!

  3. dbdb: 對哦….. 真想知八十年代的港人, 會否叫自己做黃金一代? 又或今天上海北京的城市人, 會否又覺得自己活在黃金年代……

    learnedfriend:
    你也是呀?? 哈哈, 我也很喜歡你提的, 當然還有我要走天涯狂歡YMCA在水中央果 d lar…………

發表迴響

 
