角色

聽著同事們訴說著家庭本本不同的經, 百感交雜。

我阿爺是一代單傳, 我阿爸未計佢前面養不大的三兄姐, 他是長子, 而我好明顯就是嫡孫。父母開明,  令我幸運地沒有因為是家中的長孫而被寵得太壞, 反倒是由於父親一力擔起家中召集人的角色,  株連到我也有些家庭責任;那邊廂,  阿媽八兄弟姐妹排第五,  家中凝聚力很強,  個個禮拜都會見面,  連帶我也必須要定時(即每個禮拜) 蒲頭。

開頭以為讀過性別, 會加深對家庭制度的批判; 哪料書越讀多一本, 對家庭成員的體諒便多一分。今天, 接送老人家出入醫院當然要幫手, 甚或調較鬧鐘、修理電話、買手機套等大小雜項, 家中各寶也爭相和我落 order, 我也盡量服務。

家庭 gea 嘢, 既有親情, 又有角力, 既有交懷, 也有怨恨。沒有完滿的 family, 卻信有完滿的生活。

————–

每個人都在尋找, 在適應, 在摸索, 在迷失, 在成長。

同事們說, 從個人開始尋找, 便會找到團隊以至機構的角色方向, 我大膽支持, 小心求證。可喜的是, 兩日的退修,  沒有把大家熱情理想創意渣乾, 反倒像燃點起了久違的火花。這幾叉嘢, 抵呀。

我必須承認, 相比起我做咗兩年幾的工作, 新崗位確實坐得沒有那麼習慣、那麼舒適。不過, 倒相信坐坐下就會慣, 反而擔心屆時太習慣, 變老屎弗。

~ 由 sunfai 於 六月 14, 2007.

5 回應 to “角色”

  1. 幸福,不在於家庭是否完滿,是否齊人…不完滿的家庭,如果懂得珍惜, 也可以很幸福……
    我也是在這幾年才懂得珍惜我老爸…我又說多了…:p

    又…火花與新的熱情,我也很需要呀…
    又又…坐的位舒適與否…會直接影響火花的數量, 越舒適,火花數量也會越少..至少我是這樣認為…

  2. 是聼來的:70年代德國精神科Doctor講burn out,特別是對人的服務行業的人較容易burn out,(意思近...火花),如果burn out,有何出路?就是強調生活不單講工作效益,還有很多重要剖份:family,love,hobbies,friends,knowledge/studies….etc.
    我想,現在過於強調$,工作,其他items ignored, 所以出現問題?!
    但人總有up and down,無可能齋up,所以take it easy, ok lar
    otherwise 俾pressure自己好鬼辛苦喎...

  3. 講到家庭,有時真係覺得自己好對唔住阿媽。家家有本難唸的經這倒是真的,佢單拖養到我同細佬咁大,俾好多自由我地,甚至而家自由到一個星期連一晚返去食飯都無……真係好x慚愧
    講到工作,呢個世界邊有咁x美好,話下而上就由下而上丫,不過有個咁o既希望而已。正因為呢個希望,先會撻得著d火。三個月後的另一個退修,就會有班大佬話番我地知,機構已經諗好左另一個聽落又係好似上年的五年計劃,又會攰一次……

  4. sillyread: 嘩, 係風車國都咁俾面, 感激! 今個星期日老豆節, 打個電話俾佢啦無論幾忙……. 火花 gea 嘢, 搵機會撚撚點撻著佢!!

    dbdb: 係囉, 我成日都 quote 大學老師 quote 陳雲果個: 大公有私。

    漫遊者: 盡力做啦, 不要俾機會自己慚愧; 哈, 我又對 dpt 個退修無咁負面喎, 幾期待幾十友點傾嘢囉………hoho

  5. There is obviously a lot to know about this. I think you made some good points in Features also. Keep working ,great job!

發表迴響

 
