觀照

如果我們細心的觀察自己內心的起伏, 也許我們都會為它漣漪之多而驚訝。一個電話, 一個輕嘆, 一句八掛, 一個眼神……. 可能是食不飽, 拉不順, 腰疼頸疼, 感冒, 又或只是晚上太熱睡不熟,都可以讓心情向壞處走。

我問, 生活過得快樂麼? 現在的日子像追趕跑跳碰,  有多久沒有好好的品嘗一本熱奶茶? 有多久沒好好的看一頁書?  有多久沒靜靜的感受一下周遭的環境?  相機, 好像已束之高閣了好久了………

其實, 只要在心弦緊繃時, 墮後半個身位, 睇清楚自己搞緊乜, 即做做唔到"明鏡亦非台", 起碼都應該可以"心如明鏡台"的。

——————–

我不喜歡’管理’兩個字, 所謂管理, 就好像差佬要 everything under control 一樣, 出發點都很負面, 都是"怕"出事, “怕"失控, 正所謂船頭驚鬼船尾驚賊, 所以要"Manage"。

所以, 一向睇到咩 time management, 就想吐; 一聽話咩 enviornmental resources management, 又擰轉面。我成日覺得呢 d 嘢, 同心靈雞湯一樣咁即食。

但當去到要做時, 就知道打到天才波自然最好,  打唔到就即食的東東都要囫圇吞棗式的試下。阿公見機構一大班 ger ger, 大部份慣性砍拼少諗管理, 搞個工作坊補補課, 未嘗不好。

不過講到尾, 我信最後都係睇一個人的品性, 套劉華在《嚦咕嚦咕新年財》的對白: 牌品唔好即人品唔好。大家有眼睇的。

~ 由 sunfai 於 七月 15, 2007.

2 回應 to “觀照”

  1. 我同樣想過砍拼跟管理的關係,說得淺白一點,是how to play the game under the regulation.試想想,點解margaret給WHO看中?因為她是管理能手;她善於<墮後半個身位>看問題,的確,如果太過上身,可能容易影響decision,我煩到嘔時,我會叫自己relax,relax….
    品性(本性),唔得change,我會自我review,聼批評,如果自己認同批評,是upgrade 自己的good timing.
    鬼佬的theores,在我們有點懂的時候,在他們講經已out,鬼佬早排話教小孩時don’t say no.是guide + encouraging; 鬼佬唔單apply在教小孩,還apply在很多地方呢?有排學呀!?

  2. 哈哈… 真巧… 我最近也在觀照… 共勉之啦…
    今天的天氣很好… 藍天白雲微風… 好好感受一下…

發表迴響

 
