例行公事

第二次幫手做婚禮的兄弟, 兩次都係過埠新郎………

幫手安排親友出門, 趕 timeline, 斟茶遞水, 搬搬抬抬, 無問題, 樂意之至。要接新娘玩無聊遊戲, 唱歌瞓身, 做兄弟捱義氣, 我頂硬上。但, 親戚狗咬狗骨狗眼看人低, 夾硬迫對唔想擺酒的新人搞場大龍鳳仲要無表情講難聽說話兼西面, 我很想屌到 d pk 上天花板……… 老板話我憤世嫉俗, 我話果 d 親戚七過碌木。

當然, 嘔心遊戲對白當眾示範咀咀仍然係逃不過的魔咒, 我真的不明白有咩好睇? 今次無拉拉仲要頂硬上做MC, 我其實想挖個洞將自己摺埋。誓死唔講過唔到自己的例牌說話, 搞到成晚食哂螺絲。

不過阿肥在同嬌妻阿儀, 真係好得人惜。睇住佢地從浪漫結識到情深結婚, 跨過川西跨過非洲越過青藏, 有毒物隊雖已’‘情不再, 但我們都很替肥在開心。 為佢兩公婆辛苦一日, 又有咩所謂吖。

—————–

李小姐毫無保留的出賣自己地盤賣廣告, 珠玉在前, 只好有樣學樣!

-「扭一扭, 救氣候 」icon, 睇版!

– 想抄 html code 放到你網站? 呢樹!!

~ 由 sunfai 於 七月 20, 2007.

4 回應 to “例行公事”

  1. 所以, 我同自己講, 如果有朝一日結婚, 我一定要話曬事, 唔係就唔結。我一定要全場causual wear, 包括自己, 仲要搵timberland同aigle做大會指定贊助商, 唔擺酒, 一係cocktail一係燒雞翼。不過, 我依加的男友食素, 所以, 都可以燒茄子。總之, 前題係, 唔要做戲比人睇同比人玩, 唔要司儀, 唔洗換衫, 唔洗比人舉。大家係咁二, 做少少人情就得喇。

  2. 我做個幾鑊兄弟,是好鬼煩的,是好友的話,算,我最近一鑊是兄弟扮dog食dog food,唔係唔係,是扮dog食一堆x,姊妹炮製!我有一個friend火起!!後來當玩,影幾張相算

    我有一個friend大我些少,到現在我們唔知他結婚否,他跟女朋友很耐,但我們估結了,因為他份人低調到爆,有時服鬼左他

    我試過做MC一鑊,是唔想做的,但因為是很好的朋友,所以頂住上,我唔係善說話的人,r爆頭....他的rundown,嘩,似powerpoint,很厚,我們說,唔係呀化?我們問,proposal泥?

    是呀,新人happy,亳出去!

    你的x句,我看了笑出來!

  3. 華仔, 好呀! 你這個設計好玩!!

    dbdb: whatever, 總之唔好過火啦, 有時真係玩得過份, 睇到想死。

  4. 咦! 咁我比較好彩,做親兄弟,大家都比斯文……以前好似有幾單新聞,好似玩死兄弟定新郎?真係恐怖!!

發表迴響

 
