就讓

 

大學二年班時, 買咗對人仔拖款的涼鞋, 當時都叫幾潮架。

無他, 太大汗, 著其它涼鞋都會少不免腳臭。當時M字頭個牌子第一次推呢種款,  斥資三舊水買, 都係一筆投資咁啦。一著,  就五六年, 後尾發覺綠豆有個好 friend 的女同事都有一對, 覺得這對鞋實在太適合自己。

後尾唔同牌子都出很多涼鞋, 咩哥倫比亞咩Teva, 我依然踢住呢對, 唔捨得掉, 又唔駛買對新。果時就算伴侶叫我換, 我明明見到有合眼緣的, 都無買。

都到到一刻, 以為唔會再需要買其它涼鞋時, 佢係七月十四盂蘭節果晚爛咗, 仲係爛到無得整果隻。好啦, 死死地氣掉咗佢, 諗住去旺角買對新的, 才發現, 揀唔落手……….到想買時, 再算啦, 或者, 我都唔想再著人字拖涼鞋喇。

好, 繼續張震嶽: 《就讓這首歌》。

~ 由 sunfai 於 八月 28, 2007.

一個回應 to “就讓”

  1. sunfai,你講起slipper/sandal,我想起我10多年前在旺角買了對teva的行山sandal,現在個sole還完好,買個陣話個sole是xxxxx物料,唔容易磨損…
    但現在的sole 10對有9對是soft的很快磨損,如果行山就更快玩完,要洗錢再買!

發表迴響

 
