《相聚一刻》

 

其實我諗咗好耐, 係咪貼呢首歌出嚟………

其實我, 並唔記得套卡通講乜,  連個主角叫乜都唔記得。但好記得, 當時日日都有睇, 將自己投射入個電視到發白日夢……..

聽聞日本在把漫畫拍成電影……… 哈哈, anyway, 一轉眼, 松松都唔再姐姐了。

~ 由 sunfai 於 九月 25, 2007.

3 回應 to “《相聚一刻》”

  1. Hey, this video is no longer available la…

  2. not really, u can view the clip at Youtube by clicking on the clip here.

  3. 睇完會心微笑..
    差唔多個幾月前去左一次法蘭西語文學習團,坐坐下車同隔離個香港女仔一齊講起細個睇o既卡通..講起相聚一刻,我都好興奮咁開始回憶但唔係記得好多,反而佢就好detail咁數呀數, 哈..證明佢年紀大過我..第二日佢突然show本係法國書店買o既漫畫俾我睇 !! 係法文版相聚一刻 !!

發表迴響

 
