嗒落

以前覺阿爺會抽紅雙喜, 但我嫌佢 d 煙好臭, 逼佢戒咗。雖然係咁, 有一斷時間佢未戒煙又住在我家時, 我其實很愛聞佢個煙灰缸……….確實, 我有一種’聞嘢’的癖好。

阿婆呢, 果時就食隻薄荷煙, 我小時候經常幫佢去辦館買煙。以前無人理咁多事啦, 細路仔去買煙買咸書, 乜都得。印象中有次偷阿婆的煙來食, 覺得無乜味。

出嚟做事, 見到同事捲煙, 才知道世上有樣咁得意的玩意。那些煙草, 其實真的很香, 甜甜的味道, 跟燃燒後的味道差很遠。

原來, 煙味留在口內, 真係可以嗒嗒吓咁………..

————————

其實今日的H埠形象, 是甚麼時候形成的?

是甚麼時候開始, 這裏就是馬照跳舞照跑? 是甚麼時候開始, 這裏就是地產大發展? 就是弱肉強食? 就是人人坐在寫字樓變成經濟動物? 是甚麼是候開始?

呢排, 我接觸了不同時代的H埠的再現。比如, 有本書, 叫《香港歸來的孩子》,  牛津大學出版的小說, 基本上是以我非常熟悉的愛國愛港陣營的語言來講述二十年代的省港大罷工,  咩海員工會呀, 咩沙面慘案, 咩帝國主義………. 這是H埠不? 又比如, 有本書講何東, 同樣又有涵蓋二十年代的香港, 但果時何東係歐亞混血人種中的皎皎者, 是以買辦起家的大商家, 是又參與北伐又向英國效忠的無間道人物………. 這又何嘗不是H埠?

阿野介紹的這隻, 仲正。聽著一個失明南音藝人的錄音, 用已失傳的廣府話, 說唱著自己從廣州到香港的故事,  真係嗒落呢, 好有味道……… 難得老豆竟然細個時有係港台聽過呢位杜煥先生, 果朝竟興致勃勃的一起睇這套紀錄片。愛國愛港陣營, 也有其香港經歷。

~ 由 sunfai 於 十月 9, 2007.

一個回應 to “嗒落”

  1. 這隻CD真是超正,隔世代重回人間!無計,是火星人作品!

發表迴響

 
