失重

每朝乘小巴見到新舊中銀外面派長龍, 原來H埠的基本盤真的無乜變過。無啦啦勁愛國的繼續愛國, 炒買炒賣的繼續炒買炒賣。

———

點解天水圍家坊’操曲’受投訴, 會被晴朗的幾位主持人理解為香港大陸化, 和自由行係街踎低、杭州西湖邊有人浸腳落湖水消暑係同一件事? 點解唔係社區設施太少, 公共空間不夠? 點解老人街消遣吓, 俾人報警仲要扣帽子?

———

派糖? 食得多糖, 糖尿病呢會唔會? 政府可以開倉派糖, 以證自己親疏有別有理。我唔知阿煲呔咩咁燥火, 但可否叫佢唔好成日將心果句都講出嚟, 同埋講大話時自己都要信先得。佢slip of the tongue 後, 係人都知佢有野心、虛榮心啦。

———

就嚟盂蘭節, 鬼門關大開之際, 政府又是否願意讓市民安安樂樂消街衣以祭一眾孤魂野鬼? 又會否讓民間團體派米予公公婆婆, 以續鄉土之情? 州官可以放火, 百姓未知能否點燈。

———

係必列啫士街街市外, 見到入面坐著位老人家, 左前方就是舊警察宿舍, 很三更之回家。又一年, 卻不用左閃右避自己呃自己, 可以邁步向前囉。

———

繼續將自己分裂成四五六份, 不可持續, 呆過碌木。頭重重, 腳浮浮。

~ 由 sunfai 於 七月 18, 2008.

一個回應 to “失重”

  1. 你令我更明白為何我甫回到H埠時就好生納悶(還有悶熱)。
    (雖然我不太明白第三段, 因為我仍不清楚來龍去脈。)

發表迴響

 
