做乜打人?

我隱約覺得, 政府今年賴鑊。

總有人問, 你駛唔駛呀? 坐低傾唔好咩? 點解要搞到咁大陣仗云云。我唔知其他人點諗, 但我自己就真係無得忍。我做咗五年喇, 就嚟三年再三年。 淨係叫個政府 update 吓個落後咗廿年的空氣標準, 都做足五年佢都未行, 依依哦哦, 船尾驚鬼船頭驚賊。氣候變化, 機構係香港做咗六七年, 我頂你中電都 commit 咗要加大可再生能源個 profile 三四年啦, 政府搞咁耐都淨係識綠色香港我鍾意。

呢個 moment, 點樣可以唔爆?

03年, 你有無上街? 為咩? 我有, 我當年好嬲, 嬲咗六七年, 好想燒佢數簿。跟住我去做綠豆, 我做呀做呀做, 希望化悲憤為力量。 到今年, 我又覺得好嬲喇。過去果五六年, 究竟又多少人在0371後埋頭苦幹, 希望在公共行動以外也在自己的崗位上帶來改變, 但最後都係好似乜都好難郁咁?政府無變過, 除咗用更令人髮指的公關技倆以外。

我懷疑我的沮喪, 在其它組織其它行業也一樣有。

所以, 我唔同你講道理喇。 學《機動部隊-警例》入面阿森哥話齋, 我就唔信你次次都走得切, 我一定追硬你, 追瘦你, 打到你殘打到你謝。

準備孭鑊啦!!

~ 由 sunfai 於 六月 27, 2009.

2 回應 to “做乜打人?”

  1. 保重呀

  2. I thought I’d have to read a book for a divrosecy like this!

發表迴響

 
